Supportaanvraag

  • Geachte klant,

    Het is ons beleid om geen bestanden van u in ontvangst te nemen die

    1. Persoonsgegevens bevatten
    2. Niet voldoen aan de algemene regels met betrekking tot het verspreiden van data van de organisatie of klant waarvoor of namens welke u opereert

    Het kan echter voorkomen dat u geen andere keus ziet dan één of meerdere bestanden te verstrekken aan ons die niet aan bovenstaande criteria voldoen. In dit geval verzoeken wij u vriendelijk hieronder aan te vinken wat van toepassing is:
  • Wij behandelen uw bestanden vertrouwelijk en geven deze nooit aan derden. Uw bestanden worden door ons uitsluitend gebruikt voor supportdoeleinden. Wij verwijderen al uw bestanden nadat een supportcase is afgesloten of automatisch na twee weken indien er geen interactie meer plaats vindt tussen ons en u, de verstrekker van deze bestanden.
  • Zodra wij uw aanvraag binnen hebben sturen we u een link waarmee u uw bestand(en) op een veilige manier kunt uploaden naar onze support afdeling.